Bio!

Tjingeling!
Nu har jag kommith em från Bion, den var så jääävla bra. Den var två timmar lång! Och jättebra. Det handlade om en familj och så var det typ förr i tiden och det var han från i rymden finns inga känslor som var skådespelaren. Den hette: Simon och Ekarna. Först spelades den när han var liten och sedan slutade den när han var stor. Ni måste bara se den!
Jag har  hittat jättensygga penslar till Gimp och jag har börjat att lära mig det också! Så himla bra, bara jag får ner dem där jävla penslarna ill datorn så kommer jag också kunna göra snygga headers. Ännu snyggare än nu! :) Så himla bra, det måste bara gå att ladda ner dem någon gång! Blir lite irriterad på att jag inte får ner dem till datorn, ibland känns det som om att bara jag får problem hela tiden. Och det blir krångligt fr bara mig. Men jag har bestämt mig att få ner dem där penslarna!
Nu ska jag ta det lite lugnt och njuta av jullovet, så ja...hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0