Florida i övermorgon!

Tjingeling! :) Om två dagar sitter jag på flygplanet till Florida just nu! :) Jag längtar så fruktansvärt mycket, nu ska det faktiskt bli kul! Fast längtar inte till flygresan...gillar inte att flyga, tänker bara på att vi störtar då! :( Lovar att blogga innan vi lyfter me mobilen! :D
Vad roligt det ska bli! Kommer ta med mig min digitalkamera så kommar fota massor! :)
I Florida ska jag köpa eller typ få en digitalkamera eller system, men kommer typ ta digtalkamera...syystemkamera kommer vara så klumpigt. Ja jag tar en digitalkamera, fast en jättebra! :)
Hej då! :)



Ja...det är ju inte jag som har fotat bilderna, men nu ska jag göra en ny hrader me bilder osm jag har fotat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0