Florida imorgon!

Tjingeling!
Jaha,a imorgon ska man gå upp kvart i sju. Planet går 10.25. Jag längtar så himla mycket! Nu ska det faktiskt bli kul! :)
Inatt så vaknade jag klockan 1 och kunde inte somna föräns 4 för det var typ storm, det var jätteläskigt, jag hörde liksom träden mot vår balkong och liksom vinden. Det var lite läskigt, jag började tänka: Tänk om jag inte stängde dörren till Theodor, asså den andra luckan, han har jutvå luckor...ibland brukar jag glömma det. Tänk om han gick ut inatt och blåste bort, och Fluff...tänk om hans bur har välts! :(  När jag vaknade klockan 9 så var mitt huvud alldeles tungt och somnade om...vaknade sedan 12.30! :O
När det blåste så mycket så har påsen med julpapprena blåst överallt. Och ja...det är lite kaos. Men jag ska snart gå ut och titta till kaninerna, men jag vill bara säga en viktig sak. Idag....kommer 2011:a filmen ut! :D Både BellaoZidds och SuperSmothies, jag vet inte när jag ska lägga ut dem idag, men någon gång blir de! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0