Handlat

Tjingeling! :)
Nu har jag och min familj varit och handlat, framförallt en julgran! :) Bildbomb på den kommer snart! :) Åh, tänk...snart är det julafton, jag kan inte fatta att det är sant! :) Hoppas jag får alla julklappar jag har önskat mig! Kaninkoppel och selar, tusen gånger starkare, en jättebra digitalkamera, cd skivor. Hoppas verkligen jag får allt! :) Jag tror det!
Men nog om julklappar och julafton! :)
Innan vi var och handla så gjorde jag massor med videos när jag gav mina kaniner mat och vatten, jag ladda upp en medans vi var och handla så den är ute snart, en del två ska komma och även en när jag visar mina scener! :) Vi bakade också pepparkakor!
Nu ska jag nog avsluta hej då! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0