Hatar mig själv!!!

Ibland hatar jag bara mig själv som när jag t.ex´glömmer min laddare i skolan!et gjorde jag i dag. Vi hade SV/EN och jag var så koncentrerad på att mnin buss skulle gå om tjugo min. Så jagtog det lugnt, gick på toaletten osv, sa hej då till Sofia sedan gick jag! Uta laddaren! Ohc jag som ska göra omprov IGEN! Imorgon! Jag blir jävlaå mycket förbannad, jaajdirekt när jag kommer till skolan så får jag väll gå in i det lilla rummet intill klassrummet och plugga kretslopp där! :P
Det innebär ockspå att jag kanske inte kan skriva om ridlektionen...ja. Jag får väll stå ut!
Men en bra sak är att jag hár gjort 2011:a filmen klar och den är jättebra! :) Men jag ska faktist lägga ut den innan jag åker till Florida, jag kan göra det typ dan innan elller något! :) Sedan är det bara 2011:a filmen kvar på BellaoZidd som också ska läggas ut innan jag åker! :)
När det har kommit ordentligt med snö så ska jag träna Theodor och filma och då ska jag göra en liten julfilm! ;) Men ja...det är så skönt för jag är klar med i princip allt i skolan! Så jag behöver itne plugga! :Jag har gjort klart Almost Famous grejen, presentationen och Amerikanska och Franska Revolutionen! :)
Men ja...hörs kansnke efter ridningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0