Hoppning! :)

Idag var det ju hoppning på Skrållan då! :)
Det gick väldigt bra som jag hade förväntat mig, vi hoppade ett Y. Hindret låg som det alltså. Först skulle man hoppa ett hinder sedan skulle man svänga på det lila hindret och så hoppade vi det några gånger sedan skulle vi svänga på det gula istället. När vi hade gjort det så skulle vi hoppa hela y:et som en bana liksom. Vi hoppade grön-vita som låg i början, det röd-gula och sedan det lila-vita och det grön-vita igen! Det var väldigt roligt men jag måste tänka på att ha den högra tygeln kortad, men jag vet att den är lång men jag har så mycket annat att koncentera på just när jag hoppar och sedan glömmer jag att korta den när jag har hoppat klart, ni kanske tycker jag är en amatör...men jag har alltid haft problem med att korta den högra tygeln om en häst är snabb, jag måste ha lika korta tyglar! :P
Nu måste jag nog avsluta, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0