I skolan igen då

Tjingeling!
Nu är man i skolan igen då, vi håller på och läser om kända persner, men jag går in på youtube och sånt istälet! ;)
Nej men...jag har tråkigt. Jag är jättetrött det känns som jag har sömn i hela ögonen, och det har jag typ! :(
När jag kommer hem måste jag göra rent åt Sabina, Agnes och Piggelin. Sedan ska jag hoppa med Theodor och sådär.
Idag ska vi äta tacos och så ska det komma en mamma och ett barn och typ titta på film. Jaja, myisig kväll blire ialllafall! :) Längtar tills vi slutar, som vi ska göra snart! Vi har bara engelska No, lunch och sedan slutar vi! :)


Snart kommer jag hem till dig älskling!
Ajja, hörs på lunchrasten!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0