I vår ska jag...

Ha C i alla ämnen förutom matte och Engelska. Jag ska också ha så höga betyg som mina kompisar, det gäller bara att plugga och att lyssna mycket på lektionerna. Nej nu ska jag a C i nästan alla prov! :) Men ja...somsagt, bara att plugga prov!
Nog om betyg nu! :P
Nyss hade vi jumpa och vi spelade kiddyboll hela lektionen och avslutade med massage. Det var skönt! :) Juste, glömde och berätta att jag fick E i gympa, skiter i jumpan rent ut sagt där får jag ha vilket betyg som helst, håller ju inte på med idrott än annat med hästar. Så ja, inte så viktigt för mig, men i alla dem teoretiska ämnena ska jag ha minst C har jag bestämt mig nu! :) Vi får hoppas på det bästa! :)



Idag lsutar vi tio i två, skönt! :)  Jag ska ta bussen igen, det är roligt att åka buss! Sedan är det helg :) Men nu börjar So:n så jag måste avsluta, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0