Ikväll kommer det upp en massa videos! ;)

Tjingeling!
Nu har jag provat Sony Vegas lite och det gick faktiskt ganska bra, det börjar lossna nu och jag börjar att lära mig! :)
Candys filmer hållerpå att laddas upp i rätt ordning, jag har gjort en till film om Theodors som ni kanske redan vet, men den är iallafall klar. Sedan ska jag göra ännu en till video men det är en liten kort video där jag filmar vår julgran och en när jag målar på bilden men den kommer vara som: Haha, Rolig film! :P Så ni vet lite.
Skönt! Nu har jag inge läxor det är därför ja som ni vet jag ska lägga upp en massa videos, så jag kan sitta och hålla på med det, jag har ju bara ett muntligt prov på Tisdag men jag kan ju allt redan. Men vi hörs väll imorgon eller senare ikväll då! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0