Inte godkänd igen?!

Hellvete! :( Blev inte godkäd på det här No provet heller...får plugga, plugga och plugga. På Onsdag kan jag ha provet igen. Jävla prov som aldrig kan bli klart! jag sitter väll och håller på för mycket med mina klipp?! men det är ju så kul! Men ja antar väll att jag måste plugga mera, det där med blodomloppet hade visst inte fastnat riktigt än i min puckade hjärnjävel som inte kan få in någontng i mitt huvud. Blir så förbannad! :( Men nu jävla ska jag fan bli godkänd på på Ondag här, det har jag bestämt mig!

Förlåt hörni...mena jag blev bara så arg på mig själv, men såklart ska jag inte ta ut det på er...men ville bara skriva ner mig lite! :P Förlåt!
Nyss var jag på blockföjten, men nu måste jag fortsätta med 2011:a filmen...nej Emelie du ska plugga! :P Jaja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0