Länge sedan!

Tjingeling allihopa! :)
Det var länge sedan, ja jag har ju haft ganska mycket plugg...och det är inte klart. Det är så jävla svår med dem där kol och kolvätena...jaja, jag får bita i och göra resten av testa dig själv frågorna sedan! :) Just nu gör jag en film när jag och in syster tränar våra kaniner. Den kommer komma ut ikväll! :)
Imorgon är det täving och Theodor ska ta sin sista pinne i krok medel, jag tror allvarlgigt talat att han kommer göra det! :) men samtidigt så vill jag inte av någon konstig anledning, jag har ju inte tränat så högt än, inte på längdhinder och ja...inte alls egentligen. Måste börja göra det.
Men nu måste jag plugga igen...hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0