Ridlektion!

I dag var det ridlektion igen då!
Det gick faktiskt väldigt bra! :) Vi hade förberedande hoppning och jag fick Skrållan igen! :) Hon var verkligen jätteduktig, önskar att jag hade film på det här...men jaja.
Vi började faktiskt komma fram snappt i trav och sedan åt andra hållet. Sedan skulle man trava över tre bommar göra en sväng och trava dem andra bommarna som låg mot vänster. Sedan gjorde man det två ggr och andra varvet. ggr. Sedan kom det roliga! :) Hon höjde upp lite på bommarna och det var jättekul! :) Skrållan var så snabb men duktig. Det gick suveränt! ^^
Sdan skulle vi göra allithop på en gång. Vi kom fram på dem blå gula bommarna svängde på dem gula bbommarna, svänga på dem lilla bommarna igen och sedan komma i det andra varvet mot dem röd gula bommarna och svängde vänster och dem andra lilla bommarna. Haha verkligen svårt att förklara men det var som ett litet timmglas fast med små hinder och man skulle galoppera! :) Det var jättekul iallafall.
Nästa gång är det hoppning då, jag tror att vi ska hoppa m´bana eftersom vi hoppade som ett timglass med många svängar, det ska bli roligt! :)
Jag har funderat på en sak: tjag har sett en tjej som har en kanal på youtube och hon har lagt upp sånnahär videosar osm hter lucka 1, lucka 2 och lucka 3 osv. Och så är det små videosar för varje lucka! :) Jag ska också lägga upp så, men jag har kommit efter vädligt mycket men jag får göra dem imorgon! :) Sedan kommer jago också komma in i det. Ja :) Nu får jag nog ta och svsluta så hej då! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0