Så förväntansfull! :)

Jag kan knappt tro att det är julafton imorgon, kommer vara jättepirrig innan jag kommer somna och undrar vad det kommer vara för julkapp i tomteluvan! :) När jag vaknar imorgon så ska jag rusa upp och kolla vad det är för julklapp, hoppas dem inte tar skivorna i luvan utan tusen gånger starkare för då kan jag se på den imorgon bitti! :) Är så förväntansfull, längar så mkt! Bara det kunde vara mycket snö och kallt, nej då ska det vara någon j*vla slask. Blir så arg på det! Nu håller all snö på och smälta bort!!! :( Vill inte ens tänka på saken, nej det måste bara och det kommer vara snö i Januari! :) Myket snö, iallafall en meter hoppas jag på! :)

Nu kommer det snö bilder! :)





Åhå, gud vad jag längtar efter snön när jag ser det här! Dt måste vara massoooor med snö när jag kommer hem från Florida, tänk vad jag skulle bli lycklig då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0