Skola

Tjingeling!
Nu är vi i skolan, vi har matte.  Jag vet jag hann inte ladda upp Candys filmer i ordning imorgon men det får bli ikvääll efter att jag har pluggat med min kompis Filipa igen! :) Sista gången innan jullovet! :( Kommer sakna henne så!
Nu är det bara: Fredag, Mondag, Tisdag och Onsdag kvar innan det är dags för jullovet, varför går alltid höstterminen så fort?! Det är ju bara tre månader man går i skolan då men ändå. Innan sommarlovet går man sex dubbelt så många månader så inte så konstigt att det känns kortare, men jaja.
Nu ska jag nog börja med matten och sedan är det mentorstid och bild innan lunch! :) Vi kanske hörs på lunchasten! ;)


Åhå, jag längtar så mycket till vintern och våren på samma gång. Hehe lite konstigt, men det är liksom mysigre med våren för då smälter snön bort. Men när vi kommer hem från Florida då måste det vara minst 10 dc snö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0