Snart jullov! :)

Snart är det jullov! Nu är det bara en dag kvar men inte ens en skolldag, nej en rolig dag! Det ska bli så kul! Jag längtar så mycket! Jag ska ta med mig min digitalkamera och fota allt! Precis allt, när vi sitter på Macdonald´s, fast då bara på Sofia och min hamburgare typ. Hon ska ju äta massäck! Men ja ska ha hamburgare, mitt vanliga, en mac fest utan ost brukar jag alltid ta och Sprite såklart!
Ja...vad ska jag skriva mer, snart är det ridlektion och jag tänker åka även fast jag känner mig lite trött för att jag har varit i skolan och lite febrig och så men jag ska ta en alvedon och jag kan ju alltid gå in på mitten om jag behöver vila. Idag ska vi få en ny häst men jag slr vad om att jag får Skrållan ändå! Hoppas inte... men ja, jag vill ju ha henne men jag behöver en ny häst! Hoppas på Daisy!
Men nu ska jag avsluta, hej då! Vi hörs efter ridlektionen som vanligt!


Min älskling hoppar på hågelby parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0