Storrengöring.

Tjingeling allihopa! :)
Som rubriken lyder så var jag och min syster ute och hade storrengöring hos kaninerna. Dem måste ju också få det fint till Julafton! :) Jag önskar att jag hade för och efter bilder men eftersom jag filmad mens vi gjorde rent så gjorde jag inte det, men jag skulle ha gjort deet innan jag filma! :P Men ja...nästa gång! ;) Alla kanine blev så glada när dem hade det fint och rent i sina burar.
Jag har glömt att berätta att mamma har köpt hostmedicin till mig... :P Måste ta den så jag får upp allt "host" släm... :P Men hon vill att jag ska ta host medicin så jag inte får lunginflammation till Florida, eftersom jag har hjärtfel så kan jag lättare få det.
Men nu har jag inte så mycket mer och säga. Vi hörs ju ikväll! :) Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0