Värdlscuppshoppning!

Tjingeling, nu tittar jag på världscuppshoppning, det är typ 1.80 cm. Ibland tycker jag det nästan är synd om hästarna, liksom tänk deras bn när dem landar, det borde göra jätteont. Men det är ju klart dem tycker ju det är hur kul som helst! :) Annars skulle dem inte hoppa!
För en stund sedan var det terräng som jag aldrig stt på tv och det var ett misstag som höll på att hända, häten höll på att göra sig illa och halka på hindret och ryttaren ramla av. Jag hatar terräng för hästarna tror ju att dem kan riva hindrena och när dem tar i hovarna på hindret så gör dem volter ibland. Det är det jsom jag hatar med terräng! :(

Robert Whitaker:




Michael Whitaker:


Han såg jag nyss! :)

Rolf Göran Bengtsson:


Nu lite terrängbilder!





Det var allt, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0