Angående invigningen....(:O)

Ja! Ingen invignin, men somsagt kommer börja göra bättre filmer och så på Imovie och bara ha coola effekter på varej film.
Men ja...igår blev min data ominstallerad och klar! Men då ska den såklart strula när jag startar om den och då studsrtar den där inloggningsgrejen (som också är fel och konstg) den är annorlundare än vad den är och ja...det är fortfare något fel på den. Om det inte går att fixa måste jag ha en ny...det här går inte!
Men ja!
Imrogo kanske jag ska träna hos min kompis Frida! :) Och då komemr det en ny film...men det kanske inte kommer  bli coola effekter alltid! Men ofta! :)

Ska föresten försöka fdixa lite tidsinställda. men ni får bestämam vad jag ska skriva om då och ni får helt enkelt önska inläg! Jaja hej då!



Tog bara någon bild jag redan hade publicerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0