Anledningen till att jag inte har bloggat....

Jag har inte helt enkelt lustatt blogga varje dag. Det här med den där listan gör jag bara för att det är kul! Jag vill inte känna mig tvingad och om jag inte har lust eller inte orkar eller vad det nu är så är det min ensak och då får jag låta bloggen bara stå i en vecka eller ngåot om jag känner för det! Jag vill inte känna tvång för att blogga utan jag göra det för att jag vill skriva av mig samt för att det är kul!
Det kanske bli lite för allvarligt men somsagt, jag bloggar bara när jag har lust och känenr att det är kul! Nu vet ni det iallfalll...och jag kommer  typ inte hinna göa så många tidsinställda! Men jag ska försöka göra ett eller två nu! :)
Hej då!

Nu komemr det en liten bildbomb! ;) Ska bli så skönt när jag har gjort alla inlägg på listan för då kan jag kriva precis vad som helst, när som helst!












Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0