Canarie Oarna....

Tjingeling! Nu ar jag i canarie oarna! Ja som ni marker sa skriver ju inte jag med...ja ni vet, jag kan ju inte dem har ju inte det i canarie oarna! :P Lite irriterande men nu har jag vant mig...
Idag har vi varit pa Aqoua Land (jatte roligt vattenland, med rutchkanor och allt tror ni vet men ja...) och imorgon ska vi bara slappa vid poolen och sedan i overmorgon ska vi rida! :)
Jag langtar!

Min mobil art saklart med...men jag anvander den inte sa mycket assà  ajg ringer itne och sa for det ar skitdyrt utomlanbds det kostar typ en krona att svara och 6 kronor per min!! :P
Men jaja...jag far nog ta och avsluta...kan forsoka blogga nar jag har tid och nar vi vall sitter vid datorn, men vi kommer ju gora utflykter mest och sa...men kanske varannan var tredje dag men ja...vi aker ju hem pa Torsdag kvall ! :)
Good Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0