Det känns sorgligt att säga det här...

Men det är faktiskt sant...jag har tappa kärleken för Jonatan. Gud vad det skaver i hjärtat nu, jag kan inte ens förstå att jag kan skriva ett sånt här inlägg...Jag vet inte vad som har hänt, men det här med att jag var tvungen att byta till mellanponyer blev bara för mycket. Jag blev jätteledsen och ville fortsätta rida på småponnyer men jag fick säkert in för Claudia (min ridlärare), inte vågade jag fråga henne heller...om jag skulle ha frågat henne så skulle hon ha sagt jag men att jag bara fick rida på Elektro, Candino och Hell ibland. Men jag vågade inte och tog det svåra beslutet att att hoppa upp på mellanpnyer som var tänkt att jag skulle göra nästa år.
Jonatan...jag kan inte förstå vad som har hänt med mig...det är bara nellanponyer, mellanponyer och mellanpponyer som jag tänker på när det gäller hästar..inte dig Jonatan. Det känns så ont att skriva det här men det förra inlägget var så falskt när jag skrev: You must remember: I love you still, det var inte alls sant...nästan tvärtom!
Förlåt Jonatan, att jag har sviik dig, men jag vill fortsätta älska dig...det vet du, men jag kan inte! Jag vet inte...allt är bara i ett enda jävla gråt i hjärtat, jag vet inte vad jag ska tänka på: dig eller mellanponyer.
Jag kan inte förklara hur jag känner mig...men jag har slutat att gå in till dig men när jag väll gör det så känns det inte som att jag älskar dig  och det känns konstigt.
I DON´T NOW MY FEELINGS RIGHT NOW!



Minnen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0