Kommer ihåg en komentar...

När jag frågade en gång vad ni tyckte om att jag bloggade. Alltså att jag bloggar för lite eller för mycket. Då fick jag en komentar att jag bloggade för lite.
Ni får inte glömma att även jag går i skolan som ni och inte kan blogga nästan hela tiden...jag bloggar när jag kommer HEM och ibland i SKOLAN som ni har märkt när jag har tid...
Så ni vet. Jag har också prov som jag måste träna på...vecka 46 ska jag ha ett jättestort prov på Hjärna och Hjärta och sånt. Så jag vet inte riktigt om jag ska ta en bloggpaus just den vecka, det får vi se. Eftersom jag har prov måste jag ägna mig att träna på det. Sedan har jag blockflöjtsläxor, ridning och kaninhoppning vid sidan om. Så jag bloggar helt enkelt när jag har tid. Men jag själv tycker att jag bloggar väldigt mycket om jag får säga det. För jag har haft bloggar föut men jag har glömt och blogga och så, men nu har det blivit som en rutin och jag tycker det är kul. Men jaja...nu tror jag du fick svar på din komentar.

Längtar så mycket tills jag ska åka till Canarie Öarna! :)


But I Coming Miss YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0