Mat snart!

Snart är det mat om ca: tio min om en kvart! :)
Vi ska äta någon gryta med räkor typ...men jaja.
Idag var vi på Teater med klassen och den var väldigt bra och rolig! :P Haha en tjej kom fram och ba: hej det var länge sedan och typ krama mig när dem hade disco. Asså på Teatern...jaja. Men ja, jag vet inte vad jag ska skriv aom! Är vrålhungrig eftersom vi hade typ bara en kvart innan vi var tvungna att gå för att hinna med en buss: 414 som gick tjugo i tolv och det var lite stressigt så som jag sa vid lunchen (jag kommer bli hungrig ikväll men det får jag ta) Jag hade rätt...nu är jag vrålhungrig! Men jaja!



Tog bara någon bra bild! :P

Juste...idag lämnade jag in min data för ominstallering och hoppas verkligen den är klar men det tror jg för egentligen slutade jag tio i 3 idag och då slutar han typ också så han har gått om tid på sig! Asså han som ska ominstellar min data. Så imorgon när jag kommer till skolan så ska jag  direkt gå till expeditionen och fråga var min dator är och sedan får ajg den ominstallerad och klar. Sedan är det engelska och sedan jumpa (blä!) Hehe...
Jag hare börjat lära mig schemat nu...men jaja, hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0