Nu ska jag visa...

Häsarnas nya bider på ridskolans hemsida! :)

'
Candino


Erasmus


Hell


Klurix, som jag aldrig hann få rida! :(


Suris Misty som typ stegrar i spiltan! :O


Den väldigt tjocka Musse! Ser ut som han är gravid! :P


Nansen


Nutina


Spot


Tarantella


Och sist men inte minst tuva! :P

Kände att bloggen behövde en lite uppdatering, ännu en gång! :)
Jag ska visa mellanponyerna i ett annat inlägg! :)

Juste! Jag längtar så himla mycket till: 22 okt för då ska jag tävla 6:e nov (tävling) 26 nov (horse show) och den 11:e dec. Haha älskar att tävla med kaninernat! :) Sedan längtar jag till husdjursmässan, julafton, nyårsafton, hundmässan (om det är agility på den) och Flrodia! :)
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0