Ridning på Tisdag!

På Tisdag är det ridlektion och förberedande hoppning! :)
Det ska bli så himla kul! Det var ju clinic vecka den här veckan och alltså inga mellanpnny eller storhästar lektioner men jag struntade att gå på någon utan var hemma bara! :S Haha...jaja. Man MÅSTE ju inte gå på dem.
Idag åkte jag, pappa och min syster Sarah till djuraffären och köpte, spån, pellets och blandat foder till kaninerna. Sedan hade vi storrengöring till alla kaniner. Struntade Candy den här gången också, hon är så himla renlig av sig! Hon äter som hon ska och är  renlig än då. Men när jag kommer hem från Canarie Öarna måste jag nog städa hennes bur...
Efter det åt vi middag och sedan kollade jag på ponnyakuten mm.
Jag får ta en bloggpaus medans jag är på Canarie Öarna, jag har inte fått några tidsinställda och lär inte få några heller. Jag vet inte vad jag ska skriva på dem tidsinställda, det är så jobbigt! :(
VAD SKA JAG SKRIVA OM DÅ?! Blir så himla irriterad på att jag inte kommer på vad jag ska skriva om på dem tidsinställda......kom på ett nu! :P Och ett till...haha! Jag ska göra dem två nu och sedan kanske jag kommer på ännu ett till, då har ni iallafall lite tidsinställda! Så jag inte tappar massor med besökare under den tiden jag är borta!
Men oj vad mycket text det blev nu då?! o.O.

Vet inte hur många gånger jag kan skriva det här men:
I LOVE YOU SO MUTCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Kjellberg

http://aom99.files.wordpress.com/2009/11/bild29.jpg IDENTISKA. VI BORDE SES NÅGON DAG/ KRAM ELIN

2013-12-03 @ 22:25:44
Postat av: Anonym

http://aom99.files.wordpress.com/2009/11/bild29.jpg IDENTISKA. VI BORDE SES NÅGON DAG/ KRAM ELIN

2013-12-03 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0