Saknade min gamla mobil...

Igår saknade jag min mobil...och ajg vill byta tillbaka så tog ut simkortet och film och kort kortert och stoppade det till min gamla mobil. Det kändes så bra,  ville verkligen ha den tillbaka. Den började funka.
På en tävling hade jag stoppat den i ytterfacket på min ryggsäck som jag gör alltid på varje tävling. Men så började det regna lite smått odh ytterfacket blev dyngsur och då blev ju mobilen blöt där inne. Den fick vattenskador i skrämen och den började glappa. Jag kudne inte se på skärmen fr att det var svart, jag kunde inte ringa någon då. Inte skriva sms så det var jättejobbigt.  Men nu...nu så funkar den varje gång jag öppnar luckan och ska göra någonting. Nu funkar den! Så ni kasnke tycker det här är bortskämt men jag har bytt tillbaka mnin mobil och min mamma ska sälja den. Nu har jag min gamla mobil som funkar tillbaka! :)
Men min nya rosa:




Tog musiken i oordning när jag lysnade på W (walkman). Det var jättejobbigt och jättekonstigt...så näör jag lyssnade på en låt på The Ark (som jag alltid gör när jag åker till skolan..men ja. Så tar den helt plötsligt en anna låt så jag gjorde en spellista och då kom det bara The Ark men i oordning också. Men nu har jag bytt tillbaka!





Min älskade mobil...! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0