Sitter och gör...

Sitter och gör en massa tidsinställda inlägg nu! Har ju ganska många kvar i listan! Men jaja...idag var jag mamma och Sarah i Sickla och fick såld på en unge i Arken Zoo först i Nacka. Sedan åkte vi till sickla och mötte sarah som hade sin dans idag klockan 10.00 till 12.30. Då åt vi lunch och jag fick en röd tröja och ja lite mer saker...men ja. Sedan gick vi in till den kära djuraffären! Haha nej, men jag älskar att gå in i djuraffärer! :) Sedan var vi inne på inte hööks men nu har jag glömt bort namnet. Men ajja. Och tittade på ridhanskar till mig och så köpte vi hästgodis! Sedan gick vi till busshållplatsen och då hoppade dem över en 821 för det var typ helt kaos där för det var ju Sickla Loppet idag och ja...Så det var det vi gjorde idag! Men nu ska jag göra dem tidsinställda inläggen som är kvar! ;)

Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0