STOCKHOLM HORSE SHOW MM.!

Den 25-27 nov blir det en rööölig helg för mig!
Den 25 nov blir det fest hos Sofia, den 26:e HORSE SHOW och den 27:e: tävling med kaninerna! :) Det ska bli så himla kul! Jag längtar så mycket till den helgen, Canarie Öarna, Florida, Julafton, Nyårsafton och Husdjursmässan som vi kommer hinna åka på! :) Den 8:onde Januari! Det är ju 5-8 Januari husdjursmässan varar. Det ska bli så kul att gå på den om jag kan, men jag MÅSTE kunna gå på den...annars blir jag jävligt förbannad alltså! Jag har bestämt mig att jag ska gå på husdjursmässan varje år! Det är så mysigt! :P Att gå på den...vet inte varför men jag SKA bara gå på den varje år!
Sedan längtar jag till snön kommer och allting, och alla kanintävlingar!
Nu fick jag mycket text här men bye.

P.S ÄR I CANARIE ÖARNA NU! :) BILDBOMDER KOMMER NÄR JAG KOMMER HEM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0