Svar på komentarer...

Nattis  ([email protected]) om Kommit hem.:
Asså det är en border collie (blandras kanske) Men på facebook har du skrivit att det är en SHETLAND SHEEPDOG ! men dom är ju så och knappast 30 cm höga ?

Du kan sluta och lägga dig i mitt liv! Vi är ju inte kompisar? Och föresten så kan man väll få säga fel?!
Hej då föralltid, skit i mig och min blogg tack!
Varför läser du den föresten??


Anonym om Blogga för mycket?:
Börja lägga upp lite mer typ videoinlägg när du berättar om vad du gör å så istället får å skriva :)
Svar: Nej det tänker jag inte göra...orkar inte hålla på med några videoinlägg...

Anonym om Blogga för mycket?:
ne du bloggar för lite
Svar: Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0