Tävling 22/10

Idag var det tävling igen i Gulsippan! :) Det var väldigt kul att få komma ut och tävla igen efter tre tävlingar i sep! 17:onde sep, 1:a okt och den 9:onde okt. Så ja...det var väldigt kul att få komam ut och tävlia igen. Men det var lite svårt att säga farväl till Gulsippan eftersom det inte kommer vara någon mer tävling där för att det ska vara ridhustävlingar resten av hösten och vintern...haha, nej jag skoja! Men hej då sa man ju ;) Jag har ju ändå tävlat där typ helften av alla tävlingar jag har tävlat och mer!

Piggelin: gick på ett fel i grundomgången och noll i finalen, Fluff tre fel i grundomgången och noll i finalen om jag minns rätt...han var väldit slarvig idag, men inte undra på...jag har ju inte hunnit att hoppa med kaninerna i veckan eftersom Tessie kom Mondag-Tisdag på Onsdag, vet jag inte vrf! :P Men Torsdag träffade ju jag min kompis och fikar som jag alltid gör men då hoppade jag faktiskt med kaninerna när jag kom hem  och sedan på Fredagen också, så två träningstillfällen fick kaninerna men ja...
Theodor: gick på 1+0 och fick PINNE! :) Det kändes verkligen som att han skulle få det och så fick han det! :)
Candy: Fick tre fel i grundomgången och kom inte med till finalen men jag satsar inte så mycket på henne....jag satsar mest på Theodor, Piggelin, Fluff och även Elias som jag kommer börja tävla med i vår, Ja, jag kan ju inte tävla honom i mini på den 11:e dec eftersom dem inte har mini då och det måste ju han tävla i...han kan ju inte direkt kunna lätt innan dess så han får vänta tills våren gubben! :)

Men ja...jag får nog ta och runda av...jag längtar redan till den 6:e nov som är på näst-nästa söndag! :)






Vill ni ha filmerna efter varje tävling så kan ni få det...jag har glömt att jag kan lägga ut dem här på bloggen också men ja! Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0