Test!


Hoppa?
Hur högt har du hoppat?
80 cm
Vad är de högsta du hoppat med A ponny?
30 cm
Hur högt har du har du hoppat med B ponny? 50 cm
Vad är det högsta du har hoppat med C ponny? 80 cm
Vad är det högsta du har hoppat med D ponny? 75 cm.
Vad är de högsta du hoppat med häst? Inget
Vad är de högsta du hoppat barbacka? Har inte hoppat barbacka, men en gång skulle jag få det för att Lollo hade skavsår men då kom vi försent och då fick jag Comet.
Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar? har aldrig hoppat utan stigbyglar

Vilken?
Vilken häst är roligast att hoppa?
Jonatan<3

Vilken häst är lättast att hoppa? Jonatan :P
Vilken häst är svårast att hoppa? Nutnia, för tt hon vägrar hela tiden.

Vilken häst är piggast i dressyr? Jag vet faktiskt inte.
Viken häst är piggast i hoppning? Jag har inte testat Elof men jag tror att han är piggast annars Jonatan.
Vilken häst är latast i dressyr? Candino
Vilken häst är latast i hoppning? Elektro
Vilken är den bästa hästen i hoppning? Jonatan!!!!!!<33333

Vilken häst är den bästa i dressyr? Vet inte



Jag har...
En egen häst:
Nopp
En foderhäst: Nopp
En medryttarhäst: Nopp
En sköthäst: Har haft två sköthästar: Canel och Lollo
Ridit barbacka: japp
Ridit utan stigbyglar: japp
Ramlat av en häst/ponny: ja
Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: ja
Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: ja
Gått omkull med en häst: nej
Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: Nej
Brutit någonting i samband med att du har trillat av en häst/ponny: nej
Ridit ut barbacka: nej
Ridit ut utan stigbyglar: nej
Ridit ut ensam: nej
Tävlat hoppning: japp
Tävlat dressyr: nej

Kommentarer
Postat av: carro

vilken häst hoppade du 80 cm på?

2011-10-01 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0