Bytt header igen...

Jag vet...har bytt header IGEN! Nej, nu får jag faktiskt skärpa mig. Ska ha den här lääääääänge! ;) Nej men väldigt många veckor iallafall! :) Sedan kanske jag byter igen... :P
Nu har jag bara suttit vid datorn, varit innte på fb och lite sådant! ;) Vet inte va jag ska göra faktiskt. Det regnar ju ute och det är ju inte så roligt väder att vara ute. Om det var fint väder så skulle jag ha gått i djungeln med Theodor och satt honom i hagen och så! :(
På Söndag fyller jag 15 år. Shit vad tiden har gått fort altså! :P Hoppas vekrligen jag får en ny kamera, men det tror jag! :) Då kan jag filma jättemycket och jag kommer ta med mig den på tävlingarna istället för den där klumpiga videokameran. Men Natalie ville filma några ggr med videokameran så jag ska ju inte sluta helt att ta med videokameran till tävlingarna! :) Och kommer typ ta med den ifall batteriet tar slut på digialkameran! :) Men ja...
Jag längtar så mycket till Bergadagarna och Hågelbytävlingen! Älskar att tävla där! Vet inte varför! :P Gör bara det!
Natalie ska typ sova över hos mig när det är tävling på Bergadagarna. Hon ska komma till mig på Fredagen så tränar vi kanske lite och sedan tävlar vi dubbelehelg på Bergadagarna! :D Så kul! :)
Aja, måste nog avsluta nu...vet inte om jag kommer blogga något mer idag. Är inte helt säker, men jag tror det! ;)
Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0