För tidigt i skolan!

Jahapp, då har man kommit för tidigt till skolan! Gud vilket kaos det blev! Jag trodde jag började 8.25 när vi började 9.25. Jag ändrade taxin igår så att den skulle komma åtta istället för halv åtta och så ändrade jag till det. Sedan idag så kom inte taxin, jag trodde ju att jag började 8.25 och den kom inte så jag liksom ringde till samtrans igen och frågade vad den var. Sedan kom den efter typ fem min. Jag skulle komma försent och allt! Sedan kom man till skolan och gick till slöjdsalen och så sa jag "förlåt att jag kom försen" till Malin men hon ba: Va? Varför säger du förlåt? Du har ju lektion nu? Du börjar inte förns 9.25. Fan tänkte jag! Jahapp...då har man kommit 40 min förtidigt i skolan. Fast nu är det typ bara 25 min kvar men ändå! Gud vilket kaos det blev! :P Jaja...
Idag ska jag rida! :) Och på Torsdag! :) För jag och en tjej i stallet har bytt våra ridlektioner med varandra för jag kan inte rida nästa tisdag och hon kan inte rida nu på Torsdag så jag måste säga till Mikaela i stallet idag att hon ska rida istället för mig! :) Men ja, ska avsluta nu! :) Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0