Godkväll ;)

Har ju inte uppdaterat så mycket idag! :P Men har varit ute mest och så. :) Hoppade lite med Fluff och Theodor. Sedan lät jag alla mina kaniner vara ute i hagen och så! :) Sedan gick jag ut och promenerade med Theodor också! :)
Sedan åt vi kladdkaka och invigde vårat nya utebord som mamma och pappa köpte igår. :) Det är väll fint! :P Sedan gick jag in och kollade de sista programmen för säsången på Bulldog och Ponnyaktuen! :( Ville inte att det skulle sluta, nu är det liksom ett helt år kvar tills det börjar igen! :P Men ja...sedan åkte jag och Sarah och handla något gott och lite sådant! :) Nyss kollade vi en as bra film som gick på tv! :) Nu gör jag inte så mkt...är bara inne på fb och sådant! ;) Ska faktiskt göra två nya filmer som kommer komma ut i kväll! :) Sedan ska jag inte göra så mkt mer, ska gå och lägga mig snart! :) Det är ju som ni vet valborg imorgon! :) Det ska bli så kul och juste! :) Tessie ska komma imorgon! :D Så vi ska typ ta med henne dit! :) Det ska bli så kul! :) Men nu ska jag avsluta, ska fortsätta på filmen jag har börjat med och så! :) Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0