Godmorgon bloggen!

Idag är det den sista April och alltså valborgsmässoafton som jag har har sagt typ 10 ggr! :P Men ja!
Först ska vi åka in till Karolinska Sjukhuset för jag har ju skuljås (sne rygg) och måste operera mig så vi ska åka  kolla med de när jag ska operera mig! :) Det skulle vara bra efter den 13 maj för då är det en hel månad kvar till Bergadagarna typ och det tar bara två veckor att bli återställd från operationen så det skulle vara bra om jag kunde opereras då! :) Men ja...det är ju de som bestämmer! :P Hoppas då eller i Augusti. För jag vill inte slösa bort två veckor på sommarlovet för att ligga på sjukhus! Ush! :P
Efter det kommer ju Tessie och då ska jag gå ut med henne! :) Sedan är vi väll hemma och hoppar med kaninerna eller så och klockan kvart över sju går facklatåget som vi ska gå på! :) Antar väll att man måste vara där en halvtimme innan för att tända facklor och så, så vi ska vara där kvart i sju! :) Sedan går vi ju till Majbrasan och tänder den! :) Längtar så mycket för då får vi träffa Little Darling igen! :) Det var ett tag sedan sist så det ska bli  kul! :) Sedan får vi ju träffa Elin och Frida också där! :) De och Little Darlings familj ska äta middag ikväll och sedan gå ner till Majbrasan tillsammans som de alltid gör men vi brukar alltid se de där! :) Ibland är Zidd också där, hoppas verkligen han är där i år med! Jag vill så gärna se honom en gång tilll. Undrar hur han kommer se ut! :P Men då ska vi ju såklart fråga hur det blir framöver om vi ska ta hand om honom mer. Vi har ju inte fått något ordentligt svar fortfarande eftersom inte Ann (Zidds matte) svarar i telefon för att hon har så mycket att göra och så! Hoppas verkligen vi får ta hand om honom mer! Jag skulle bli så glad om vi fick det!
Men ja....har fått väldigt lång text här!:P Så ska nog avsluta nu, förlåt för det långa inlägget men hade bara så mycket att skriva om som man har ibland! :)
Men nu måste jag avsluta! :P Hej då!


Saknar fortfarande Florida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0