Haha minnen! :P

Sittar och kollar och importerar bilder från 2008-2009 till min bärbara dator! :P Snart kommer väll den typ säga att den är full! Men kommer behöva rensa skitmycket och då tar man ju bort bilder så då blir den ju inte full! :P
Haha, det var typ från Stampe och ja! :P Hihi, va kul att man hittade en extärn hårddisk med gamla bilder på! xD
Efter jag har importerat det här så ska jag importera bilder från 2010-2011 från stora datan! :P Okej...min data kommer bli full...men jag blir verkligen förvånad om den inte blir det för ibland blir den ful när jag har typ bara 200-300 bilder,och så ibland så blir den inte full förns 1000 bilder typ. Ni måste erkänna att jag har en väldigt konstig data ellerhur! :P
Ajja! :) Nu ska jag fortsätta importera mina 2000 bilder bilder! :P Det är 2213 bilder kvar! :P
Men sedan ska jag också importera allt vi har på den stora datan till extärna hårddisken så vi inte förlorar allt om den datorn skulle krascha för det skulle vara väldigt tråkigt! :(
Men, hej då!


Min kanin stampe som jag hade under 2008-2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0