Här ska det vara en rubrik!

Kom inte på vad som skulle stå på rubriken så det fick stå stådär! :P
För en och en halv timme kom jag hem och då hoppade jag med Polly, Fluff och Candy! :) Nu ska jag inte träna de iallafall innan tävlingen men klumpiduns ska nog få träna lite till! :P
Men min lilla älskling klarar det fint så jag tror att det kommer gå bra för honom på Söndag! :) Men jag hoppas inte på någon pinne....nu vill jag att han ska stanna på medel ett tag! :P
Polly var jätteduktig! :) Nu har den där virrigheten nästan gått bort helt! Hon är så mysig och duktig min lilla Polly!
Fluff var också jätteduktig och är jag behöver inte träna honom mer innan tävlingen! :) Han kommer nog bli placerad på Söndag, så snabb som han har blivit!
Candy: Gick fint fint! :) Hon är ju inte sådär jättesnabb men ganska säker och tar stoar hopp över hinrena! :) Så jag tror att det kommer gå bra för henne också! :) Hon kommer nog inte bli placerad och få pinne direkt men man hoppas ju på att hon blir bättre placerad än en utav de sista som hon brukar bli! :P

Efter träningen gick jag in och åt och lite sådant! :)
Imorgon är det ju som ni vet ridning för mig igen! :) Då ska Sofia följa med till stallet och hon ska filma mig! :) Jag ska ha troligtvis Minty igen för jag chattade med den där tjejen som jag byte min ridlektion med och då sa hon att hon hade Minty förra gången så jag antar att jag får henne igen! :)
Men nu ska jag vara inne på fb och lite sådant! ;) Så hej då! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0