Helg! :D

Japp! Nu är det äntligen helg! :D Så skönt och roligt! :D Och dessutom har vi lång helg och det betyder smått och gott att vi är lediga fyra dagar eftersom det är Valborgsmässoafton på Måndag! :) Det ska bli kul! :)
Men ja...har inte så mkt mer att skriva! :P Men nyss åt vi middag och det blev Tacos! :) Det var jättegott! :)
Imorgon är det ju som ni vet tävling! :D Längtar! Den här kvällen måste gå fort! Jag vill åka till tävlingen nu! :D Men antar att jag måste vänta!...:P
På tävlingen ska jag starta Piggelin som nummer 4:a i mini, Candy 3:a och Fluff 13 i lätt ny! :) Theodor ska starta 26! :P Det är 30 st i lätt klassen så jag får vänta ganska länge där med honom! :P Men jaja! :)
Nu ska jag nog avsluta, och jag vet inte om jag kommer blogga mer ikväll! :) Men det tror jag nog! ;)
Så, vi hörs ju då! :) Puss och hej leverpastej! ;)


Det här är nog den finaste bilden jag har tagit på Candy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0