Hemma från båten! :(

Japp! Nu har vi kommit hem från båten! :( Åh, det var så hiiiimla kuuuuul!!!!! Jag vill åka tillbaks och åka Birka igen!

Först på kvällen åt vi på en restaurang. Jag tog såklart oxfilé. Som efterätt tog jag chokladmousse med mandariner? Hehe, ja det var mandariner till men de var jättegoda! :P Sedan gick vi till karaoken, då sjöng Emma, Julia och Sarah. De var bra! :) Sedan satt vi där och fikade och så. Sedan ville jag och Emma spela på banditerna. Jag fick tre paffar, hade av någon anlednng fördubblat pengarna på den så jag fick 200 kr! :) Nu ska jag spara de! :)
Sedan gick vi till dansbanden och dansade där och tog en drink. Jag tog en "blå" drink! :) Det var Zup (stavnng...kanske) i och det var jättegott! :) Efter det gick vi på Discot och nästan alla dansade, det var så kul! Sedan gick vi och la oss. Nästa dag åt vi frukost, badade och sedan åt vi lunch och det var buffé! :) Seadn var resan slut :(
Fölåt att jag säger det här så mycket, men det var såååå kul! :D Vill inte att resan ska vara slut. Men det roliga måste ju också ta slut någon gång.
Aja, nu ska jag överföra bilderna från båten till datorn och sedan ska jag bara ta det lugnt. Det var bra att jag bytte min ridlektion för det skulle bli väldigt stressigt. Båten kom in lite sent idag och vi var hemma halv fem. Då skulle jag vara tvungen att byta om direkt och det hade jag typ ingen lust med :P Red ju i Torsdags istället! :)
Men ja...imorgon ska vi åka till Nacka Forum och shopa. Sedan till Sickla och kolla på En dag i phuket och jag ska visa mamma vilka kameror jag vill ha på Elgiganten! :) Sedan på Torsdag ska vi åka in till Naturhistoriska museét och kolla på Cosmonova. Vi ska kolla på rymden! :)
Nu måste jag verkligen avsluta! Hej då! :)


Det kommer komma en bildbomd senare! :)
(Förlåt för det långa inlägget...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0