Hemma från Cosmonova! :)

Nu har vi kommit hem från cosmonovan. Det var jättebra! :) Vi såg på Solsystemets värsta väder. Somsagt, den var jättebra! :) Men det var en kille som satt bredvid som typ var nervös för någonting och han höll på benet...upp och ner! Jag ba: eh ok? Och sedan skadade typ min stol av det så i slutet av filmen sa jag till honom. Jag ba: kan du sluta hålla på med benet? Då gjorde han det. :P
Efter cosmonovan gick vi runt lite på muséet, sedan åt vi lunch och jag tog kyklingspett med klyftpotatis och bearniésås. Det var jättegott! :) Som efterätt delade jag och min syster Sarah på en vaniljchokladcheeskake! :P
Den var jättegod! :) Sedan fortsatte vi och gick runt på museét. Sedan åkte vi hem! 
Ikväll ska vi beställa pizza! :) Fast man får beställa vad man vill så jag kommer ta kebab iställte. Åt inte pizza för så länge sedan.
Har inte fått in några mer frågor, men ni som inte frågade hade chansen, snart kommer svaren upp!
Men ja...ska nog avsluta nu. Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0