Hemma från Nacka Forum! :)

Tjingeling allihopa! :) Nu har jag precis kommit hem från Nacka Forum! :P Jag och Filippa pluggade ju som jag skrev Hkk så inte så mycket och berätta om det! :P
I skolan så lämmnade jag iallafall in min dator och har nu fått en lånedator. Det känns nästan som min för det är i samma modell och så har Ehab lagt över hela mitt minne från min andra dator till den här datorn! Så allt är som vanligt och det känns nästan som min! :)
Juste, idag fick jag inte tillbaka provet från musiken, så får gå och vänta ännu längre på om jag fick E eller inte på provet! :P Men nu ska jag börja plugga igen. Vill ju inte bara få E på Hkk provet också imorgon! :P Vill få bättre! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0