Hemma hos Sofia! :)

Nu är jag hemma hos Sofia! :) Först gick vi till hennes pappa och hämtade hennes kaninhinder och hennes kamera för vi hoppade med Fluffen hos hennes mamma. Sedan gick vi över till hennes pappa och åt och så! :)
Just nu lånar vi varandras dator! :P Hehe, nej men...Sofia ville ha lite låtar från mig och jag från henne så vi ska överföra låtarna som vi vill ha till varandras dator på ett USB-minne! :) Hoppas ni fattar! :P Jag har också fått lite filmer från kaninlägret vi var i sommras för jag importerade filmerna till hennes dator av någon konstig anledning i sommras och jag vill ha de filmerna men det har aldrig blivit av! Så det gör vi nu! :P Men ja...nyss åt vi middag och nu sitter vi somsagt vid datorerna. Jag bloggar och hon lyssnar på alla mina 100 låtar på min! :P Det börjar bli lite irriterande! ;) Nej men hon ska ju få välja låtar hon vill ha! :)
Jaja...nu ska jag nog avsluta, kommer inte bogga mer nu, men när jag kommer hem! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0