Hoppat med kaninerna! :)

För typ en och en halv timme sedan kom jag hem och då gick jag till kaninboden och hoppade med Candy och Theodor! :) De var ju som valigt duktiga! ;) Hoppas det går bra på tävlingen! :) Jag längtar så här MYCKET!!!!!!!!!! :D Det ska blli så kul! :) Det är Natalie, Clara (Natalies kompis), Johanna, Alexandra och jag som ska tävla! :) Hoppas det går bra för alla! :D
Någon ska ju filma mig så filmer kommer ju upp efter tävlingen! ;) Jag ska filma Johanna också så lite filmer kommer upp på hennes kaniner också! :) Men ja...:)
Juste....min kamera har fortfarande inte kommit men de skrev när vi hade beställt kameran på mailat att den skulle komma mellan 23 April-27:e April och den kommer ju komma naturligtvis den sista dagen: 27:e April och det är ju imorgon! :P Åh, vill ha den nu inte imorgon, men det är ju bara en dag kvar! ;)
Nu ska vi äta och vi ska äta Lövbiff och pommes med bea! :) Mums! Så antar att jag måste avsluta, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0