I skolan!

Tjingeling allihopa! Nu är jag som rubriken lyder i skolan! Vi har nu lunchrast och vi har haft Idrott, Svenska, So och No! På Idrotten var det handboll som stog på schemat idag också! :) Det gick väll bra! Sedan efter det var det ju Svenska och där pluggade alla Hkk idag också eftersom Frida var hemma igen. Sedan var det So och jag och Sofia fortsatte att plugga Hkk för vi är ju klara med vår film nu! :) Sedan var det No och då var vi tvungna att göra om filmen om Miljöförstöring och sedan klippte vi klart den. :)
Sedan var det lunch och på lunchen så frågade jag Ehab (han som tar hand om datorerna) hur långt tid det tog att laga min spricka. Då sa han att han inte riktigt kunde svara på det och då frågade jag om jag kulle få den innan sommarlovet och det skulle jag få! :) Så ska fatiskt lämmna in den. Ehab kunde fixa ett konto åt mig på en lånedator så inte all arbete försvinner om den laddas ur eller så som det gör! :) Så då kan jag ju ha en lånedator! Så bra! :)

Snart ska vi ha Matte och sedan är det Musik. Där kommer vi väll få reda på vad vi fick på proven och jag kommer säkert inte få E eftersom jag inte hade pluggat så mycket till det! :P Så kommer väll vara tvungen att göra om det provet med...:P hehe. Men sedan slutar vi och då ska jag åka till Nacka Forum för jag och Filippa ska plugga idag istället för imorgon där! :) Filippa kunde inte imorgon för hon hade skola till fyra då och jag slutar ju tjugo över två imorgon och det betydde ju att jag skulle ha fått vänta i en och en halv timme där på henne så vi kunde ju inte ses då! :P Så vi ska ses och plugga idag istället! :) Jag antar att vi ska plugga på Hkk, men kan nästan allt förtom rotfrukter, grönsaker och svaljväxter! :P
Så hon ska bara förhöra mig på det och sedan ska vi plugga lite på No provet som ska vara nästa Onsdag! :)
Nu ska jag nog ta och runda av...kommer inte blogga något mer nu och inte heller i Nacka Forum eftersom vi måste plugga där! :P Men kommer ju kanske blogga när jag kommer hem! :) Ska ju också plugga då, men jaja. Kanske slänger in ett inlägg! ;) Nu måste jag avsluta, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0