I skolan igen då! :)

Nu är jag i skolan igen då. Det är väll som vanligt här! :)
Vi ska börja med Mentorstid och då ska vi ju som vanligt gå igenom veckan, sedan ska vi ha Målstuga. Efter det ska vi ha vi ha Svenska. Sedan har vi No och sedan lunch. Efter lunch ska vi åka och simma i Nacka Simhall. Men jag kan inte simma av en privat anledning! :P Men ja...vi ska åka dit på Onsdag också och då hoppas jag att jag kan vara med. Vi ska ju ha betyg på det här nu.
Juste, glömde berätta att jag fick C på Svenskaprovet, men det var bara på ordklasserna. Sedan när jag skulle ta ut satsdelar och sådant så fick jag IG. För jag hoppade över ganska många! :P Så måste visa att jag kan ta ut lite mer satsdelar! Sedan ska vi ju ha Hkk prov om två veckor så måste börja plugga på det när jag kommer hem! :) Orkade aldrig börja på det igår kväll! :P
Men ja, nu börjar vi om typ fem min, så jag antar att jag måste avsluta! :)
Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0