Ja...korsett jävel helt enkelt! :P

Jag igen om Svar på kommentar: Jag vet inte om jag måste det, hoppas verkligen inte det. Jag har fobi för sjukhus och allt som har med läkare att göra och.ändå tvingas jag dit typ var fjärde månad... :( Jag hade turen o "bara" få nattkorsett och jag faytar vad du menar!!! Så himla jobbigt!!! Plus att man inye kan sova hos kompisar när man p.g.a den där (ursäkta språket) jävla ryggen!! Det känns ändå bra o veta att det är någon annan än.man själv.som har det problemet... :)

Håller med! Men du kan ju hoppa över när du ska sova över hoss kompisar! :P Jag har inte använt den jättemånga ggr och då inte på jättelänge! :P Hatar den jäveln!!!! :P Har du ngn blogg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0