Kom på en idée! :)

Jag kom på en idée! Kolla...eftersom jag filmar på varje bildlektion när jag målar för att se liksom hur det blir så kan jag ju göra en film om varje bild! :) Asså först hur jag målar den och sedan hur resultatet blev! :) Sedan ska jag göra en film om det och ladda upp på Youtube och då kommer det komma upp en film om den bilden jag målade varje Torsdag eller ngt eftersom vi har bild då! :) Bra va?! :)
Så nu kommer det komma upp en film på den senaste bilden jag målade! :) Sedan kommer jag somsagt lägga upp videos varje Torsdag på varje bild jag målat då vi har haft Bild! :) Så det är bara att kika in då! :)
Nu har jag laddat upp den första filmen! :)


Symbolen för Imovie, programmet jag göra alla filmer i! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0