Lunchrast! :)

Nu har vi lunchrast. Vi har haft Mentorstid, Målstuga, Svenska, No och lunch! :) På Mentorstiden så gick vi ju igenom veckan, på Målstugan så tränade jag till det muntliga testet. Man skulle läsa två sidor ur en bok högt för Frida (vår svenskalärare.) Sedan var det ju Svenska och då var det ju det där lästestet. Hon ropade in vilka som skulle läsa och de som inte läste fick ett pappersblad som man skulle läsa och sedan skulle man svara på frågor om vad man läste om. När det var min tur så gick jag till Frida och läste ur min Klarabok. Trodde jag skulle få typ D eller E som vanligt. När jag hade läst klart så sa hon att jag fick ett A! Hon sa att jag läste jättebra, jag var ju lite nervös men jag läste jättebra och inte fort och allt det där. Så fick faktiskt ett A! :)
Sedan var det No och då skulle man fortsätta spåna i sina grupper. Man skulle komma på vilken miljöförstöring man skulle berätta och disskutera om i filmen. Vi ska ju göra en nyhetsfilm om miljöförstöring. Men ja...sedan har vi ju lunchrast nu och klockan tio över ett så ska vi åka till Nacka Simhall. Ska typ bara titta på, men det känns ju onödigt. Men ja...kanske får sluta lite tidigare om jag liksom bara ska titta på, men får se hur jag gör! :)
Nu ska jag göra lite annat innan vi ska åka, så hej då! :)


Jag och Sofia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0