Lunchrast!

Tjingeling allihopa! Nu har vi lunchrast! :) Vi har haft Matte, Mentorstid och Bild. Egentligen skulle den första lektionen vara Sv/En, men vi fick sovmorgon till 9.00 så vi började med Matte. Men den började inte förns 9.25 så om jag skulle ha kollat på schemat så skulle jag kunnat ha sovmorgon ända tills dess! :P Hehe, aja. På Matten jobbade ju jag med min Mattebok, efter det var det Mentorstid och sedan var det bild! :) Då ritade jag klart bilden från London. Sedan ritade jag en till bild och började på ännu en till bild! :P Hehe...men jaja. Nu har vi somsagt lunchrast och efter lunchrasten ska vi ha So och Målstuga! :) Men ja...nu ska jag göra lite annat (som jag säger nästan hela tiden när jag har skrivit klart inlägget! :P) så måste avsluta nu, hej då!


Klumpiduns! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0