Måste lämmna in datorn igen...

Idag i skolan när vi hade grupparbete på Non, vi satt liksom nära kontorrumet och där de fixar alla datorer och så. En av mina kompisar frågade de som lagar datorerna om det kostade att laga datorerna och om det kostade att laga min spricka eftersom jag hade en! :P Då sa han till mig: men vad har hänt med datorn? Jag ba: jag tappade den! :P Han ba:  men varför har du inte sagt något? Det står i avtalet att om det händer någonting med datorerna så måste man gå direkt till oss och visa vad som har hänt. Varför har du inte gjort det? Då sa jag: för att jag vill inte lämmna in min dator hela tiden, jag lämmnade in den i höstas och det tog jättelångt tid att fixa den! Han ba: men jaja, jag får jälpa dig sedan. Som om jag skulle lämmna in den idag typ! :P Men sedan va han upptagen med de andra och sedan gick vi och skulle visa filmen som vi höll på och klippte ihop för Johanna och sedan slutade vi, så som tur var så behövde jag visst inte lämmna in den nu iallfall. Men ska faktiskt ta och gra det. Det är ju redan slut på minne... och det är väll bra att fixa sprickan. :P Så ja...men ska göra det imorgon faktiskt, eller jag vet inte. Typ när alla prov är klara  eller något! Eller nej, efter Bergadagarna och Hågelbytävlingen för jag vill ju ha de filmerna på min dator nu och inte på en lånedator, och jag kommer säkert få vänta jättelänge igen...så jag vet inte...får se hur jag gör! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0